GRAFIKA ŻÓŁWIA, CZYLI PYTHON TURTLE

Programowanie grafiki... Brzmi trochę przerażająco, prawda? Tym bardziej gdy przygodę z programowaniem dopiero się zaczyna i kluczowe jest opanowanie podstaw. Jako cel postawiłem sobie pokazanie ci, że za pomocą modułu turtle dedykowanego językowi Python nie
jest to takie trudne. Co więcej, moduł ten łatwo i przyjemnie pozwoli ci zaobserwować efekty twojej pracy na ekranie i być może zachęci cię do dalszych eksperymentów. To co, ruszamy?

Co znajdziesz w tym artykule?

  • Podstawowe polecenia
  • Rysujemy kwadrat
  • Rysujemy szachownicę
  • Genereujemy gradient

Autorem artykułu jest Krzysztof Łos. Artykuł pochodzi z dwumiesięcznika Programista Junior nr 01/2020.

Spis treści: https://dm69216.domenomania.eu/programista-junior-1-2020-03-spis-tresci/